تصاویر رندر طراحی احتمالی هدست واقعیت افزوده اپل را نشان می دهد


به تازگی تصاویر مفهومی از نمونه اولیه هدست واقعیت افزوده اپل در مراحل پایانی توسعه منتشر شده است. تصاویر نشان می دهد که این هدست از زبان طراحی منحنی استفاده می کند و با استفاده از مواد مشبک و هدبندهای قابل تعویض به صورت کاربر متصل شده است. یک صفحه نمایش در جلوی دستگاه می تواند اطلاعات کاربر را در حین استفاده نمایش دهد. به نظر می رسد هدبندهای قابل تعویض دارای فناوری صوتی فضایی (صدای 360 درجه) مانند AirPad Max یا AirPad Pro هستند.

اکنون تصاویر با کیفیتی منتشر شده است که بر جزئیات زبان طراحی تاکید بیشتری دارد. رندهای فوق الذکر ایان زلبو با توجه به جزئیات ارائه شده در گزارشی از The Information در مورد طراحی احتمالی هدست واقعیت افزوده اپل. این گزارش شامل چندین نمونه اولیه از این هدست بود. با توجه به جزئیات نشان داده شده در تصویر زیر، این هدست دارای هدستی بسیار شبیه به بند اپل واچ است.

رندر منتسب به هدست واقعیت افزوده اپل

مطمئناً همه سرها یک اندازه نیستند و احتمالاً هدبند قابل تنظیم است. سطح بیرونی صفحه نمایش گوشی ها کاملا مشکی بوده و ظاهری شیک و زیبا به محصول بخشیده است. همچنین یک دکمه کناری در سمت چپ و بالای گوشی نمایش داده می شود. با این حال، خواص آن هنوز ناشناخته است.

طراح نسل اول هدست های واقعیت افزوده کوپرتینویی را «Apple View» می نامد. البته هنوز مشخص نیست که اپل در نهایت چه نامی برای این محصول خواهد گذاشت. انتظار می رود این دستگاه بیش از دوازده دوربین در رحم خود داشته باشد تا حرکات دست را ردیابی کند و فیدهای ویدئویی را به کاربران سراسر جهان نشان دهد.

مقاله مرتبط:

فناوری پیشرفته 8K ردیابی چشم با وضوح فوق العاده بالا، همراه با سایر ویژگی ها، این هدست را به گزینه ای رده بالا و سطح بالا تبدیل می کند، که احتمالاً تنها ورود قدرتمند اپل به صنعت واقعیت افزوده و واقعیت مجازی باشد. برخی منابع همچنین ادعا می کنند که اپل در حال کار بر روی یک هدفون قابل تعویض با باتری برای شارژ بیشتر دستگاه است.

علاوه بر این، اپل قصد دارد با بهره گیری از میدان دید کاربر و کاهش کیفیت رندر گرافیکی، بهره وری دستگاه را افزایش دهد. مشخص شد که این هدست به یکی از پیشرفته ترین نمایشگرهای صنعت با وضوح 8K مجهز خواهد شد. گنجاندن نمایشگر 8K کیفیت کلی محتوا را به مراتب بهتر از سایر هدست های مصرف کننده و حتی جدیدترین تلویزیون های سطح بالا می کند.

انتظار می‌رود همه نسخه‌ها از فناوری LiDAR استفاده کنند که قبلاً اپل در گوشی‌های آیفون 13 و آی‌پد پرو برای نقشه‌برداری سریع اشیا و محیط‌ها استفاده می‌کرد. اپل قصد دارد نیاز به اتصال سیمی بین هدست و رایانه را از بین ببرد و ظاهراً این هدست برای رسیدن به این هدف از Wi-Fi 6E استفاده خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید