نماینده مجلس: مدل کسب و کار زنان در کشور در حال اجراست


به گزارش ایرنا، فاطمه قاسم پور وی روز سه شنبه در همایش بانوان فعال اجتماعی و کارآفرین شهرداری تهران در منطقه 9 گفت: با توجه به بررسی ها و مشکلات صورت گرفته در زمینه توانمندسازی زنان در تولید و بازاریابی، الگوی جدیدی در پنج کشور به صورت پایلوت اجرا می شود. استان ها.” در برنامه هفتم توسعه به آن پرداخته شود و در سطح ملی الگو قرار گیرد.

یلدریم با بیان اینکه این طرح نیاز به حمایت نهادها و سازمان ها دارد، گفت: در این زمینه باید نگاه بالاتری در حوزه تقویت داشت.

رئیس گروه زنان و خانواده گفت: باید بیشتر با جامعه زنان در ارتباط باشیم و مشکلات آنها را از نزدیک بشناسیم، در این صورت جامعه زنان را بهتر درک کرده و به مسیر درست هدایت خواهیم کرد. مجلس شورای اسلامی. حل مشکلاتت.» از منطقه 9 تهران شروع کرد.

وی با اشاره به اتاق فکر زنان در منطقه 9 تهران گفت: تشکیل این مجموعه باعث پویایی برای رسیدگی به مسائل زنان در مناطق شهری می شود و ما از آن حمایت می کنیم.

رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: زنان تهرانی نیازمند تشکیل حلقه‌های میانی در مدیریت جدید به عنوان بازیگران اجتماعی هستند که بتوانند مشکلات را حل کنند.

وی با اشاره به ایجاد زیرساخت‌ها در حوزه زنان، مطالبات ایجاد مراکزی مانند شهربانو و ایجاد پارک‌های محلی مادر و کودک را در راستای رویکرد مدیریت ارشد شهری در تهران توجیه‌پذیر دانست. باید در نظر گرفته شود.

نماینده مجلس: مدل کسب و کار زنان در کشور در حال اجراست

تشکیل شورای راهبردی کارآفرینی زنان در مناطق 22 گانه تهران

همچنین یکی از اعضای هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در این همایش گفت: بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب، زن ایران اسلامی زن نسل سوم انقلاب است و انقلاب نه شرقی نه غربی؛ بلکه زنی است که در کنار پاکدامنی به فعالیت های اجتماعی نیز می پردازد.

سوده نجفی وی افزود: اعتقاد بر این است که کارآفرینی دو بعد دارد، یکی ایجاد اشتغال و کاهش آسیب های اجتماعی که باعث افزایش نرخ ازدواج و کاهش طلاق و آسیب های اجتماعی می شود و دیگری از منظر مثبت در حوزه اشتغال است. “

از جمله وظایف شهرداری تهران تسهیلگری و کارآفرینی اجتماعی در این زمینه است.

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به نشست مجموعه شهری طرح ها و ایده های زنان خلاق تاکید کرد: و خلاقان ایجاد کنند.

بر اساس توافق صندوق کارآفرینی امید، این توافقنامه در دوره جدید مدیریت شهری برای افزایش نرخ کارآفرینی در مناطق شهری در مناطق اجرایی اجرا می شود.

یکی از اعضای هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران از راه اندازی اتاق فکر تقویت مطالبات زنان و استفاده از ظرفیت زنان در مناطق شهری خبر داد.

نماینده مجلس: مدل کسب و کار زنان در کشور در حال اجراست

استفاده از ظرفیت های شهری برای کمک به ایجاد شغل برای زنان

شهردار منطقه 9 تهران نیز در این مراسم گفت: کارآفرینی و توانمندسازی به ویژه در حوزه بانوان از وظایف اصلی مجموعه شهری است.

محمد جواد خسرو با استفاده از ظرفیت ها و سرای محله، نقش بانوان باید پررنگ تر شود و منطقه 9 با تمام توان و با استفاده از فرصت های موجود آماده بسیج این ظرفیت است.

نقش زنان در مدیریت شهری ضروری است و وظیفه ما این است که از ظرفیت زنان در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی در مدیریت شهری استفاده کنیم.

شهردار منطقه 9 با بیان اینکه افتخار استفاده از ظرفیت های شهری برای کمک به اشتغال زایی بانوان را داریم گفت: نقش بی بدیل برای دستیابی به تمدن نوین اسلامی بنا به دستور رهبر معظم انقلاب. زنان را نمی توان نادیده گرفت، از ظرفیت های زنانی استفاده کرد که نقش مهمی داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید