تولید آزمایشی نسل سوم آیفون SE به زودی آغاز می شود


تاکنون اخبار و گزارش های زیادی از نسل سوم آیفون SE منتشر شده است. گمان می رود این گوشی مرموز بر اساس همان زبان طراحی نسل قبل و تغییرات اندکی ساخته شده باشد. برخی دیگر ادعا می کنند که غول فناوری این گوشی را در بدنه ای شبیه به آیفون XR یا آیفون 11 عرضه خواهد کرد.

Maydrivers گزارش داد که تولید آزمایشی نسل بعدی آیفون SE در هفته های آینده آغاز خواهد شد. این نشریه پیش از این گزارش داده بود که طراحی آیفون SE جدید بر اساس آیفون XR خواهد بود. یعنی دیگر شاهد حاشیه های ضخیم و پایین صفحه نمایش نخواهیم بود. به نظر می رسد اسکنر Touch ID با دکمه پاور ادغام می شود و صفحه LCD بدون تغییر باقی می ماند. قلب تپنده این گوشی تراشه قدرتمند A15 و همراه با آن مودم Qualcomm X60 پشتیبانی از نسل پنجم شبکه موبایل (5G) خواهد بود.

این سردرگمی ناشی از شایعاتی است که مدل 6.1 اینچی ممکن است در واقع نسل چهارم آیفون SE باشد. راس جوانیک تحلیلگر صنعت نمایشگر انتظار دارد که نسل چهارم آیفون SE در سال 2023 با صفحه نمایش 60.1 اینچی و دوربین جلوی شیاردار عرضه شود. با این حال، Maydrose معتقد است که نسل سوم آیفون SE در بهار 2022 به فروش می رسد و با 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی و قیمت پایه فعلی مدل فعلی 399 دلار در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

مقاله مرتبط:

به طور کلی، این گوشی یک گزینه محبوب برای مشتریانی است که به دنبال آیفون جمع و جورتر با هزینه کمتر هستند. شایعات اخیر حاکی از آن است که آیفون 13 مینی آنطور که انتظار می رفت مورد استقبال اپل قرار نگرفت، زیرا خریداران گوشی های بزرگتر را ترجیح می دهند و در مقایسه با سایر اعضای خانواده، فروش کمتری را تجربه کرد. ظاهرا این آخرین سالی است که اپل یک مدل مینی با نمایشگر 5.4 اینچی معرفی کرده است.

در همین حال، به نظر می‌رسد این غول فناوری به فکر ساخت مدل استاندارد آیفون با صفحه‌نمایش بزرگ 6.7 اینچی و قیمت مقرون‌به‌صرفه است تا توجه کسانی را که پس از آن توانایی خرید پرو مکس را ندارند، به خود جلب کند. بنابراین، آیفون SE تنها گوشی جمع و جور اپل خواهد بود و احتمالا نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید