مرحله اول بسته حمایتی هنرمندان پرداخت شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر، پیرو اظهارات سید مجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، این مبلغ واریزی برای هنرمندان دارای نشان ممتاز 3 میلیون تومان تعیین شده است. و یک میلیون تومان برای سایر اعضا “کارت هنری” اعضا واریز شد.

کلیه اعضای تایید شده صندوق اعتباری هنر که دارای حساب “هنر کارت” هستند مشمول این کمک هزینه (به مناسبت شب یلدا) می باشند..

علاوه بر این، متقاضیان جدید از ژانویه ۱۳۹۹ تا ۱۵ ژانویه 1400 مراحل ثبت نام را در سایت صندوق انجام می دهند و پس از بررسی مدارک بسته پشتیبانی دریافت می کنند.. این در حالی است که اعضای جدید پس از دریافت کد عضویت 30 ژانویه 1400 امکان ثبت نام در سامانه «هنکارت» را دارند..

بسته حمایتی فرهنگ، هنر و رسانه در دو بخش نکات و امکانات تعریف شده است.بخش رایگان شامل پرداخت و واریز یک میلیون تومان به مناسبت شب یلدا، یک میلیون و 500 هزار تومان به مناسبت عید و یک میلیون و 100 هزار تومان به مناسبت عید میلاد «به برکت امام حسن مجتبی علیه السلام اعمال شود.

همچنین یک بسته تقویت کننده برای این مبلغ برای هنرمندان دارای نشان برتر در ردیف اول وجود دارد. 3 روز سه شنبه 29 آذرماه یک میلیون تومان به حساب «هنکارت» این عاشقان واریز شد. در حالی که این مقدار 5 میلیون تومان عیدی و به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) 4 میلیون تومان تقدیم این عزیزان می شود.

بخش دوم بسته حمایتی به تسهیلات بدون بهره در طرح‌های مختلف «یادمان»، «شمیم» و «جوانه» اختصاص دارد..

امکانات مورد نیاز و زندگی در طرح یادبود (با کمیسیون بدون بهره ۲ درصد) به اعضای واجد شرایط تا رتبه 8 تا ۱۵ یک میلیون تومان با دو اسکناس پرداخت می شود و در طراحی رایحه و غنچه 30 میلیون اعتبار (بدون بهره در کمیسیون ۲ درصد) با 5 میلیون ها رایگان برای اعضا از اکتبر تا پایان مارس امسال 1401 برای ازدواج یا بچه دار شدن داده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید